Dyrektor Przedszkola Nr w Zalesiu Górnym ogłasza nabór na stanowisko pracy Kierownika Kancelarii
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: średnie;
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) obywatelstwo: polskie;
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne;
b) staż pracy: 3 lata;
c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych
d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, (znajomość pakietu MS OFFICE),
e) umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole, komunikatywność,
f) systematyczność oraz dobra organizacja pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy:
a) prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów przedszkola,
b) zarządzanie przepływem informacji,
c) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
d) prowadzenie archiwum,
e) kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
f) administracja aktami osobowymi pracowników,
g) ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
h) wydawanie i ewidencjonowanie odzieży ochronnej pracowników,
i) terminowe przeprowadzanie szkoleń BHP i badań lekarskich,
j) planowanie budżetu przedszkola i kontrola jego wykonania,
k) wprowadzanie danych do bazy SIO, KOBiZE,
l) sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
m) organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
n) dokonywanie zakupów niezbędnych artykułów i wyposażenia,
o) w czasie rekrutacji informowanie rodziców o zasadach rekrutacji, przyjmowanie prawidłowo wypełnionych wniosków i rejestrowanie ich w systemie,
p) wysyłanie listów i przesyłek na poczcie,
q) w razie potrzeby przyjmowanie odpłatności od rodziców,
r) wprowadzanie do systemu czasu pobyty dzieci w przedszkolu i generowanie raportów.
s) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,
t) dbanie o pozytywny wizerunek Przedszkola w oczach rodziców i szerszej społeczności.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca biurowa z obsługą programów komputerowych i innych urządzeń biurowych,
b) wejście do budynku – podjazd dla osób niepełnosprawnych,
c) w budynku brak windy
d) pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) oświadczenia kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, kopie świadectw pracy, uprawnienia budowlane itp. ,
g) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego.
h) kandydaci niepełnosprawni, zamierzający skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów, obowiązani są do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223 poz.1458).
Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Przedszkola Nr 7 ul. Młodych Wilcząt 7 05-540 Zalesie Górne w terminie do dnia 13.04.2015 r. do godziny 1600
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole nr 7 Zalesiu Górnym