Oferty Pracy

Dyrektor Przedszkola Nr w Zalesiu Górnym ogłasza nabór na stanowisko pracy Kierownika Kancelarii

1. Wymagania niezbędne:

a)      wykształcenie: średnie;

b)      niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

c)      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

d)     obywatelstwo: polskie;

 

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a)      wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne;

b)      staż pracy: 3 lata;

c)      znajomość i umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych

d)     bardzo dobra znajomość obsługi komputera, (znajomość pakietu MS OFFICE),

e)      umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole, komunikatywność,

f)       systematyczność oraz dobra organizacja pracy.

 

3. Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy:

a)      prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów przedszkola,

b)      zarządzanie przepływem informacji,

c)      archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

d)     prowadzenie archiwum,

e)      kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,

f)       administracja aktami osobowymi pracowników,

g)      ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,

h)      wydawanie i ewidencjonowanie odzieży ochronnej pracowników,

i)        terminowe przeprowadzanie szkoleń BHP i badań lekarskich,

j)        planowanie budżetu przedszkola i kontrola jego wykonania,

k)      wprowadzanie danych do bazy SIO, KOBiZE,

l)        sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,

m)    organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,

n)      dokonywanie zakupów niezbędnych artykułów i wyposażenia,

o)      w czasie rekrutacji informowanie rodziców o zasadach rekrutacji, przyjmowanie prawidłowo wypełnionych wniosków i rejestrowanie ich w systemie,

p)      wysyłanie listów i przesyłek na poczcie,

q)      w razie potrzeby przyjmowanie odpłatności od rodziców,

r)       wprowadzanie do systemu czasu pobyty dzieci w przedszkolu i generowanie raportów.

s)       wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,

t)       dbanie o pozytywny wizerunek Przedszkola w oczach rodziców i szerszej społeczności.

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a)      praca biurowa z obsługą programów komputerowych i innych urządzeń biurowych,

b)      wejście do budynku – podjazd dla osób niepełnosprawnych,

c)      w budynku brak windy

d)     pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze.

 

5. Wymagane dokumenty:

a)      życiorys (CV),

b)      list motywacyjny,

c)      kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

d)     oświadczenia kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,

e)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, kopie świadectw pracy, uprawnienia budowlane itp. ,

g)      w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego.

h)      kandydaci niepełnosprawni, zamierzający skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów, obowiązani są do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223 poz.1458).

 

Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

 

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Przedszkola Nr 7 ul. Młodych Wilcząt 7 05-540 Zalesie Górne w terminie do dnia 13.04.2015 r. do godziny 1600

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2015 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Elżbieta Włodarczyk
Ilość wyświetleń: 1584
30 marca 2015 10:37 (Elżbieta Włodarczyk) - Zmiana treści zakładki.
30 marca 2015 10:36 (Elżbieta Włodarczyk) - Zmiana treści zakładki.
25 marca 2015 15:00 (Elżbieta Włodarczyk) - Dodanie nowej zakładki.